Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26237
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРожко В. І.-
dc.date.accessioned2021-10-11T12:42:14Z-
dc.date.available2021-10-11T12:42:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРожко В. І. Дослідження маркетингової комунікаційної діяльності будівельних компаній: монографія / В. І. Рожко // за наук. ред.. к.е.н., проф. В.П. Пилипчука. – Київ: КНЕУ, 2019. – С. 273-296.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26237-
dc.description.abstractВ сучасних умовах головна задача діяльності в рамках збутової політики полягає в управлінні конкурентоспроможністю товару. Тому актуальним питанням є дослідження збутової політики підприємства практичних її заходів підвищення ефективності і досягнення найвищого комерційного успіху шляхом максимально можливого адаптування усієї виробничо-збутової політики до вимог ринку і споживачів.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectканал збутуru_RU
dc.subjectпосередникиru_RU
dc.subjectполітика розподілуru_RU
dc.subjectкомунікаційна діяльністьru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectпопитru_RU
dc.subjectасортиментru_RU
dc.subjectпродажru_RU
dc.titleДослідження маркетингової комунікаційної діяльності будівельних компанійru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Располагается в коллекциях:Монографії (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Рожко_В.И._укр_Новый__2021.pdf415,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.