Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26106
Назва: Гендерний аспект становлення соціальної реклами в Україні
Автори: Клопова А. Г.
Теми: соціальна реклама
гендерна рівність
гендерні стереотипи
проблематика соціальної реклами
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Клопова А. Г. Гендерний аспект становлення соціальної реклами в Україні / А. Г. Клопова // Соціальна реклама: вплив та ефекти контенту : матеріали І міжвуз. студ. наук.-практ. конф. «Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи», 11 бер. 2021 р. : тези допов. ‒ Київ: НАУ, 2021. ‒ С. 35-40.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується історія виникнення та розвитку соціальної реклами в Україні, приділяється увага особливості та важливості соціальної реклами на 36 гендерну тематику для економічного розвитку країни, проблемам та шляхам їх вирішення. Використано соціокультурний та гендерний підходи, контентний аналіз, узагальнення, як методологічне підгрунтя дослідження. Дійшли висновків: соціальна реклама є ефективним засобом формування гендерної рівності, що сприятиме економічному зростанню держави.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26106
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези.Н.Клопова.pdf170,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.