Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26106
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКлопова А. Г.-
dc.date.accessioned2021-09-15T12:32:16Z-
dc.date.available2021-09-15T12:32:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКлопова А. Г. Гендерний аспект становлення соціальної реклами в Україні / А. Г. Клопова // Соціальна реклама: вплив та ефекти контенту : матеріали І міжвуз. студ. наук.-практ. конф. «Світові тенденції у сфері реклами і зв’язків з громадськістю: проблеми та перспективи», 11 бер. 2021 р. : тези допов. ‒ Київ: НАУ, 2021. ‒ С. 35-40.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/26106-
dc.description.abstractУ статті аналізується історія виникнення та розвитку соціальної реклами в Україні, приділяється увага особливості та важливості соціальної реклами на 36 гендерну тематику для економічного розвитку країни, проблемам та шляхам їх вирішення. Використано соціокультурний та гендерний підходи, контентний аналіз, узагальнення, як методологічне підгрунтя дослідження. Дійшли висновків: соціальна реклама є ефективним засобом формування гендерної рівності, що сприятиме економічному зростанню держави.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectсоціальна рекламаru_RU
dc.subjectгендерна рівністьru_RU
dc.subjectгендерні стереотипиru_RU
dc.subjectпроблематика соціальної рекламиru_RU
dc.titleГендерний аспект становлення соціальної реклами в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези.Н.Клопова.pdf170,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.