Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25832
Назва: Internet advertising as efficient promotion instruments of small businesses under global digitalization conditions
Автори: Nikitina A. V.
Теми: online advertising
digitalization
online promotion
globalization
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Nikitina A. V. Internet advertising as efficient promotion instruments of small businesses under global digitalization conditions / A. V. Nikitina // Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід : матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2021 р. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2021. – С. 47-50.
Короткий огляд (реферат): The scientific work explored the basics of online advertising as an effective tool for promoting small businesses in the context of global digitalization. The main components and stages of the process of on-line promotion in the conditions of aggravated competition have been identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25832
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
k_23_04_2021-47-50.pdf287,26 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.