Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25824
Назва: Internet advertisingand SMM as efficient marketing instruments of small businesses promotion management under global digitalization conditions
Автори: Nikitina A. V.
Теми: online advertising
social network
digitalization
online promotion
information environment
globalization
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Nikitina A. V. Internet advertisingand SMM as efficient marketing instruments of small businesses promotion management under global digitalization conditions / A. V. Nikitina // Проблеми правового, фінансового та економічного забезпечення розвитку національної економіки (галузевий та територіальний аспекти) : монографія /за ред. Л.М. Савчук, Л.М. Бандоріної. – Дніпро: Пороги, 2021. – С 132-139.
Короткий огляд (реферат): The scientific work explored the basics of online advertising as an effective tool for promoting small businesses in the context of global digitalization. The main components and stages of the process of on-line promotion in the conditions of aggravated competition have been identified. Internet advertising was been considered as tools set to influence the target audience of a particular enterprise, which includes: placing advertising content on thematic sites, in Internet directories and directories, social networks, blogs and other communities, the use of banner networks, e-mail marketing, search engine optimization and corporate website promotion, etc. Main advantages of online advertising were discloused.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25824
Розташовується у зібраннях:Монографії (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.