Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 11-20 из 72.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2014ОСОБЛИВОСТІ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВАШевчук А. Ю.
2014СУТНІСТЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙКашкіна Ю. Є.
2014СПЕЦИФІКА ОСОБИСТИХ ПРОДАЖІВ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙСтепаненко А. В.
2014РОЛЬ СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУАрхипова О. С.
2014МАРКЕТИНГОВАЯ ПОЛИТИКА КАК ФАКТОР УСПЕШНОГО РАЗВИТИЯ ПРЕДПРИЯТИЯМарченко Е. Ю.
2012ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІСітніков Ю. В.
2012СОВРЕМЕННЫЕ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ КАК ИНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЙ СИСТЕМЫШаповал Т. А.
2012ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ КОНТРОЛІНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАТропов О. В.
2013РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У НАДАННІ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГНазаренко І. С.
2013ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ УЛОВКИ ВЛИЯНИЯ НА ПОКУПАТЕЛЕЙМартынова В. В.; Халимон М. В.