Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/1532
Название: ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Авторы: Сітніков Ю. В.
Ключевые слова: інноваційний підхід
маркетинг
Дата публикации: 2012
Издательство: ХНЕУ
Библиографическое описание: Сітніков Ю.В. Інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності на підприємстві / Ю.В. Сітніков // Управління розвитком. - 2012. - №15. - С. 48 - 49
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності на під¬приємстві. Запропоновано інноваційний підхід до оцінки маркетингової діяльності. Обґрунтовано необхідність застосування даного підходу на підприємстві з метою більш точної оцінки ефективності маркетингової діяльності та покращення фінансового стану підприємства.
Approaches to evaluating the effectiveness of marketing activities in the enterprise are considered. An innovative approach to the evaluation of marketing activities are proposed. The necessity of applying this approach in the company to better assess the effectiveness of marketing activities and improve the financial situation are determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1532
Располагается в коллекциях:№15



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.