Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25141
Title: Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня
Authors: Алдошина М. В.
Keywords: маркетинг
туристичний ринок
туристичний продукт
маркетингові комунікації
Issue Date: 2020
Citation: Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня / укл. М. В. Алдошина. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 17 с.
Abstract: Програма вивчення навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг» складена відповідно до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 242 «Туризм». Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань, компетентностей, прикладних вмінь та навичок необхідних для здійснення маркетингової діяльності в туристичній індустрії. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25141
Appears in Collections:Методичні матеріали (Т)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Міжнародний-маркетинг.pdf753,84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.