Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25141
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАлдошина М. В.-
dc.date.accessioned2021-04-06T12:34:49Z-
dc.date.available2021-04-06T12:34:49Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМіжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня / укл. М. В. Алдошина. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020. - 17 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/25141-
dc.description.abstractПрограма вивчення навчальної дисципліни «Міжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг» складена відповідно до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 242 «Туризм». Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи теоретичних знань, компетентностей, прикладних вмінь та навичок необхідних для здійснення маркетингової діяльності в туристичній індустрії. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectтуристичний ринокru_RU
dc.subjectтуристичний продуктru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.titleМіжнародний маркетинг на ринку туристичних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 242 «Туризм» третього (освітньо-наукового) рівняru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Міжнародний-маркетинг.pdf753,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.