Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24953
Назва: Тенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємства
Автори: Астахова І. Е.
Резнікова Т. О.
Теми: екологічний маркетинг
особливості його для вдалого застосування
тенденції розвитку екологічного маркетингу
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Тенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємства / І. Е. Астахова, Т. О. Резнікова. // Конкурентоспроможність та інновації : проблеми науки та практики присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матер. наук.-практ. інтернет конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. – Харків, 2020. – С. 211-215.
Короткий огляд (реферат): Досліджено поняття екологічного маркетингу як досить нового виду маркетингу для українських підприємців. Виявлені особливості екологічного маркетингу для вдалого застосування з метою отримання конкурентних переваг на міжнародному ринку. Визначені тенденції розвитку екологічного маркетингу: розробка нових безпечних екотехнологій виробництва, створення інноваційних методів просування і, найголовніше, розвиток еколого-орієнтованої державної політики та відповідної інфраструктури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24953
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Астахова Резнікова_2020.pdf475,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.