Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24953
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorРезнікова Т. О.-
dc.date.accessioned2021-03-18T09:34:35Z-
dc.date.available2021-03-18T09:34:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Тенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємства / І. Е. Астахова, Т. О. Резнікова. // Конкурентоспроможність та інновації : проблеми науки та практики присвячена видатному вченому-економісту О. Г. Ліберману : матер. наук.-практ. інтернет конф., 13 лист. 2020 р. : тези допов. – Харків, 2020. – С. 211-215.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24953-
dc.description.abstractДосліджено поняття екологічного маркетингу як досить нового виду маркетингу для українських підприємців. Виявлені особливості екологічного маркетингу для вдалого застосування з метою отримання конкурентних переваг на міжнародному ринку. Визначені тенденції розвитку екологічного маркетингу: розробка нових безпечних екотехнологій виробництва, створення інноваційних методів просування і, найголовніше, розвиток еколого-орієнтованої державної політики та відповідної інфраструктури.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectекологічний маркетингru_RU
dc.subjectособливості його для вдалого застосуванняru_RU
dc.subjectтенденції розвитку екологічного маркетингуru_RU
dc.titleТенденції розвитку сучасного екологічного маркетингу підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Астахова Резнікова_2020.pdf475,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.