Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 12.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Роль та значення візуального контенту в освітленні соціальних проблемМаксименко І. В.
2020Рекламні та PR засоби просування іміджу юридичної компаніїВіліченко Н. В.
2022Ефективність негативних емоцій у рекламіРибалко К. В.
2022Проблема гендерних стереотипів в сучасних рекламних кампаніяхМедведєва Ю. Є.
2023Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продуктуЗагородня Є. О.
2023Впровадження прийомів монтажу у рекламних роликах відомих брендівКорольов Р. Ю.
2023Вплив засобів комунікації на процес становлення розвитку сучасного рекламного середовища й сфери public relationsЧермолих З. Г.
2023Маніпуляції в рекламіКушнаренко Ю. М.
2023Використання лідерів думок у рекламній кампаніїГольнік Є. С.
2023Впровадження засобів формування довіри у рекламіКулініч С. О.