Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628
Название: Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продукту
Авторы: Загородня Є. О.
Ключевые слова: реклама
рекламний продукт
застосунок
мобільний додаток
просування рекламного продукту
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Загородня Є. О. Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продукту / Є. О. Загородня // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 60-62.
Краткий осмотр (реферат): Тези присвячені доведенню доцільності використання застосунків у просуванні рекламних продуктів в умовах глобальної діджіталізації.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_y.zahorodnia.pdf317,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.