Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628
Title: Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продукту
Authors: Загородня Є. О.
Keywords: реклама
рекламний продукт
застосунок
мобільний додаток
просування рекламного продукту
Issue Date: 2023
Citation: Загородня Є. О. Доцільність використання застосунків як каналів просування рекламного продукту / Є. О. Загородня // Актуальні проблеми соціальних комунікацій: матеріали ІX Всеукраїнської студентської наукової конференції, 11 травня 2023 р. – Київ, 2023. – С. 60-62.
Abstract: Тези присвячені доведенню доцільності використання застосунків у просуванні рекламних продуктів в умовах глобальної діджіталізації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29628
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_y.zahorodnia.pdf317,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.