Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530
Название: Впровадження засобів формування довіри у рекламі
Авторы: Кулініч С. О.
Ключевые слова: реклама
рекламна компанія
довіра
засоби формування довіри
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Кулініч С. О. Впровадження засобів формування довіри у рекламі / С. О. Кулініч // Наукові відкриття та фундаментальні наукові дослідження: світовий досвід: матеріали II Міжнародної наукової конференції, 5 травня 2023р. : тези допов. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: Європейська наукова платформа, 2023. - С. 150-152.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена розгляду психологічних та маркетингових аспектів формування довіри до реклами. Досліджені існуючі засоби підвищення довіри до реклами та запропоновані методи її підвищення. Також в статті проаналізовані приклади успішних кампаній з формування довіри до реклами в Україні та за кордоном.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29530
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кулініч С.О._тези.pdf195,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.