Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 20.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2017Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)Сорокіна Г. В.
2017Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2017Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона КузнецяЧекштуріна В. М.
2017Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингуПтащенко О. В.
2017Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗПтащенко О. В.; Цинцкіладзе А. Р.; Волкова В. В.
2017Використання інтернет маркетингу для підвищення ділової активності підприємстваПтащенко О. В.; Амєров Д. О.
2017Вплив зовнішнього і внутрішнього боргу на фінансово-економічну безпеку УкраїниПтащенко О. В.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2017Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності в органах публічної владиПтащенко О. В.; Такідзе Е. Т.; Цинцкіладзе А. Р.
2017Система підтримки іміджу підприємства за рахунок комунікаційних засобівПтащенко О. В.; Акулова К. І.; Гондаренко М. А.; Овсяніков Д. С.
2017Інтернет-технології як ефективний інструмент просування освітніх брендівПтащенко О. В.; Мірошникова Є. Д.; Христенко М. Ю.