Skip navigation
Главная страница
Просмотр
Разделы и коллекции
Просмотр ресурсов по:
Даты випуска
Авторы
Заголовки
Темы
Справка
Язык
українська
English
русский
Войти
Мой архив ресурсов
Обновления на e-mail
Редактировать профиль
Repository Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics
Поиск
Поиск:
Весь архив электронных ресурсов
Факультет міжнародних відносин і журналістики
Кафедра управління соціальними комунікаціями
Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)
Методичні матеріали (УСК)
Монографії (УСК)
Навчальні видання (УСК)
Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (УСК)
Статті (УСК)
Статті студентів (УСК)
Інше (УСК)
запрос
Текущие фильтры:
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Начать новый поиск
Добавить фильтры:
Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.
Название
Автор
Тема
по дате выпуска
Has File(s)
Равно
Содержит
ID
Не равно
Не содержит
Не ID
Результаты 1-10 из 25.
назад
1
2
3
дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпуска
Название
Автор(ы)
2017
Реклама як форма соціальної комунікації (теоретичні підходи)
Сорокіна Г. В.
2017
Проблема концептуалізації потенціального лінгвального буття і термін langue у рукописній спадщині Ф. де Соссюра
Просяник О. П.
2017
Роль наукового журналу “Economic development and cultural change” у популяризації економічних ідей Саймона Кузнеця
Чекштуріна В. М.
2017
Комунікаційні стратегії розвитку високотехнологічного маркетингу
Птащенко О. В.
2017
Культура та комунікація : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Просяник О. П.
2017
Основи маркетингу : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня
Зима О. Г.
2017
Управління комунікаційними процесами у бізнес-середовищі : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Зима О. Г.
2017
Медіатехнології : робоча програма для студентів спецільності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Бєлікова Ю. В.
2017
Теорія та практика рекламної комунікації : робоча програма для студентів спеціальності 061 "Журналістика" спеціалізації "Медіа-комунікації" другого (магістерського) рівня
Сорокіна Г. В.
2017
Використання інтернет-технологій для створення рекламної концепції ВНЗ
Птащенко О. В.
;
Цинцкіладзе А. Р.
;
Волкова В. В.
Просмотр
Автор
12
Птащенко О. В.
5
Зима О. Г.
4
Просяник О. П.
3
Сорокіна Г. В.
2
Кошарна В. В.
2
Станкова А. О.
2
Цинцкіладзе А. Р.
1
Maliukina A. A.
1
Nardіеllo G. G.
1
Naumik-Gladka K. G.
.
дальше >
Тема
6
маркетинг
5
реклама
3
маркетингові комунікації
3
маркетингові інструменти
3
мова
3
мовлення
3
рекламна комунікація
2
високотехнологічна продукція
2
високотехнологічне підприємництво
2
високотехнологічний маркетинг
.
дальше >
Has File(s)
25
true