Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24262
Назва: Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-Tok
Автори: Шевчук Ю. С.
Теми: медіаплатформа
Tik-Tok
просування
імідж підприємства
медіа-комунікації
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Шевчук Ю. С. Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-Tok: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 061 «Журналістика» / Ю. С. Шевчук. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Короткий огляд (реферат): У дипломі представлено результати використання нового інструменту для українського медійного простору – медіаплатформи Tik-Tok – для підвищення іміджу та просування бренду підприємства (на прикладі медичного центру «Your Baby»). Дослідження вподобань та трендів маркетингових комунікацій на українському ринку медіа-комунікацій; аналіз практичних аспектів використання медіаплатформи Tik-Tok, систематизація рекламних можливостей відеохостингу; створення, аналіз та впровадження рекламної кампанії медичного центру «YourBaby» за допомогою відеохостингу Тік-Ток; розробка практичних рекомендацій щодо створення і проведення рекламних кампаній для просування підприємства на медіаплатформі Тік-Ток стали основними напрямами дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24262
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шевчук Ю.С....3.pdf744,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.