Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24262
Title: Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-Tok
Authors: Шевчук Ю. С.
Keywords: медіаплатформа
Tik-Tok
просування
імідж підприємства
медіа-комунікації
Issue Date: 2020
Citation: Шевчук Ю. С. Запровадження комунікаційних медіаплатформ для просування іміджу підприємства за допомогою відеохостингу Tik-Tok: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 061 «Журналістика» / Ю. С. Шевчук. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2020.
Abstract: У дипломі представлено результати використання нового інструменту для українського медійного простору – медіаплатформи Tik-Tok – для підвищення іміджу та просування бренду підприємства (на прикладі медичного центру «Your Baby»). Дослідження вподобань та трендів маркетингових комунікацій на українському ринку медіа-комунікацій; аналіз практичних аспектів використання медіаплатформи Tik-Tok, систематизація рекламних можливостей відеохостингу; створення, аналіз та впровадження рекламної кампанії медичного центру «YourBaby» за допомогою відеохостингу Тік-Ток; розробка практичних рекомендацій щодо створення і проведення рекламних кампаній для просування підприємства на медіаплатформі Тік-Ток стали основними напрямами дослідження.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/24262
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шевчук Ю.С....3.pdf744,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.