Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23831
Назва: Обгрунтування впровадження CRM-системи на підприємстві
Інші назви: Substantiation of Introduction of CRM-System at Enterprise
Автори: Боакує Р. Ф.
Теми: customer relationship management
customer satisfaction
customer loyalty
implementation
system
enterprise
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Боакує Р. Ф. Обгрунтування впровадження CRM-системи на підприємстві: дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / Р. Ф. Боакує. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Короткий огляд (реферат): The thesis is devoted to the aspects of customer relationship management. The theoretical aspect of this research contains the perspective and essence of customer relationship management as well as the various aspects and elements of the concept. In the second chapter of the thesis the characteristics and analysis of Turkish Airlines are suggested. Evaluation of the strengths, weaknesses, opportunities and threats of Turkish Airlines are made with a mathematical method. Evaluation of effectiveness of the implementation of the proposed measures is conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23831
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boakye Richard .....2.pdf825,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.