Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23831
Title: Обгрунтування впровадження CRM-системи на підприємстві
Other Titles: Substantiation of Introduction of CRM-System at Enterprise
Authors: Боакує Р. Ф.
Keywords: customer relationship management
customer satisfaction
customer loyalty
implementation
system
enterprise
Issue Date: 2019
Citation: Боакує Р. Ф. Обгрунтування впровадження CRM-системи на підприємстві: дипломна робота на здобуття освітнього рівня магістра: спец. 073 «Менеджмент» / Р. Ф. Боакує. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Abstract: The thesis is devoted to the aspects of customer relationship management. The theoretical aspect of this research contains the perspective and essence of customer relationship management as well as the various aspects and elements of the concept. In the second chapter of the thesis the characteristics and analysis of Turkish Airlines are suggested. Evaluation of the strengths, weaknesses, opportunities and threats of Turkish Airlines are made with a mathematical method. Evaluation of effectiveness of the implementation of the proposed measures is conducted.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23831
Appears in Collections:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Boakye Richard .....2.pdf825,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.