Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245
Назва: Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
Автори: Дзеніс В. О.
Ус М. І.
Теми: взаємовідносини підприємства
маркетинг взаємодії
управління
маркетинговий інструментарій
цінність відносин
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Дзеніс В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку : електронний наук.-практ. журнал. - 2020. - № 42. - Режим доступу : http://market-infr.od.ua/uk|42-2020 .
Короткий огляд (реферат): Метою статті є аналіз сутності та напрямків формування й управління взаємовідносинами підприємства, та визначення ролі маркетингового інструментарію в цих процесах. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених було визначено основні напрямки формування взаємовідносин підприємства, серед основних учасників відносин рекомендується розглядати персонал підприємства, споживачів, посередників, конкурентів та інших зацікавлених осіб. Формування відносин розглядається як цілеспрямований процес по створенню, встановленню та наданню закінченої форми зв’язкам між суб’єктами ринку – потенційними партнерами. В процесі дослідження ідентифіковано цінність та взаємозалежність успішності управління взаємовідносинами підприємства з різними суб’єктами відносин. Перспективним напрямком подальших досліджень є визначення можливих форм і видів поглиблених взаємовідносин підприємства з партнерами, які дозволять підвищити ефективність здійснення діяльності саме на основі маркетингового інструментарію.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.