Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245
Title: Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства
Authors: Дзеніс В. О.
Ус М. І.
Keywords: взаємовідносини підприємства
маркетинг взаємодії
управління
маркетинговий інструментарій
цінність відносин
Issue Date: 2020
Citation: Дзеніс В. О. Маркетинговий інструментарій в управлінні взаємовідносинами підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Дзеніс, М. І. Ус // Інфраструктура ринку : електронний наук.-практ. журнал. - 2020. - № 42. - Режим доступу : http://market-infr.od.ua/uk|42-2020 .
Abstract: Метою статті є аналіз сутності та напрямків формування й управління взаємовідносинами підприємства, та визначення ролі маркетингового інструментарію в цих процесах. Аналізуючи, систематизуючи та узагальнюючи наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених було визначено основні напрямки формування взаємовідносин підприємства, серед основних учасників відносин рекомендується розглядати персонал підприємства, споживачів, посередників, конкурентів та інших зацікавлених осіб. Формування відносин розглядається як цілеспрямований процес по створенню, встановленню та наданню закінченої форми зв’язкам між суб’єктами ринку – потенційними партнерами. В процесі дослідження ідентифіковано цінність та взаємозалежність успішності управління взаємовідносинами підприємства з різними суб’єктами відносин. Перспективним напрямком подальших досліджень є визначення можливих форм і видів поглиблених взаємовідносин підприємства з партнерами, які дозволять підвищити ефективність здійснення діяльності саме на основі маркетингового інструментарію.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23245
Appears in Collections:Статті (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.