Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23216
Title: Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня)
Authors: Мартиненко М. В.
Сігаєва Т. Є.
Keywords: маркетинг
інновація
система
стратегія
інноваційний продукт
Issue Date: 2019
Citation: Маркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня) / укл. М. В Мартиненко, Т. Є. Сігаєва – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 9 с.
Abstract: Подано структурно-логічна схема вивчення навчальної дисципліни, компетентності та результати навчання за дисципліною, її зміст за модулями й темами, порядок оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23216
Appears in Collections:Методичні матеріали (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркетинг інновацій.pdf627,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.