Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23216
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартиненко М. В.-
dc.contributor.authorСігаєва Т. Є.-
dc.date.accessioned2020-06-23T07:41:42Z-
dc.date.available2020-06-23T07:41:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня) / укл. М. В Мартиненко, Т. Є. Сігаєва – Х. : Вид. ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – 9 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23216-
dc.description.abstractПодано структурно-логічна схема вивчення навчальної дисципліни, компетентності та результати навчання за дисципліною, її зміст за модулями й темами, порядок оцінювання результатів навчання. Рекомендовано для усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінноваціяru_RU
dc.subjectсистемаru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectінноваційний продуктru_RU
dc.titleМаркетинг інновацій: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 Менеджмент другого (магістерського рівня)ru_RU
dc.typeOtherru_RU
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг інновацій.pdf627,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.