Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23147
Назва: Сутність клієнтоорієнтованості та клієнтоорієнтований підхід до розвитку організації
Автори: Перерва І. М.
Теми: клієнтоорієнтованість
клієнтоорієнтований підхід
конкуренція
клієнт
Дата публікації: 2020
Видавництво: ФОП Панов А. М.
Бібліографічний опис: Перерва І. М. Сутність клієнтоорієнтованості та клієнтоорієнтований підхід до розвитку організації / І. М. Перерва // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 берез. 2020 р., м. Харків – м. Торунь. — Х. : ФОП Панов А. М., 2020. — С. 53–55.
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто основні теоретичні підходи до поняття «клієнтоорієнтованість», в результаті морфологічного аналізу сформульована дефініція даного поняття. Указано основні принципи клієнтського підходу до розвитку організації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23147
Розташовується у зібраннях:Статті (МБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перерва_СУТНІСТЬ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОСТІ.pdf397,31 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.