Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23028
Назва: Особливості стратегій та заходів екомаркетингу
Автори: Астахова І. Е.
Григорова А. О.
Теми: маркетинг
екологія
навколишнє середовище
споживачі
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Особливості стратегій та заходів екомаркетингу / І. Е. Астахова, А. О. Григорова // Інфраструктура ринку. – 2020. – № 40. – С. 121-124. URL: http // www.market-infr.od.ua/uk/40-2020
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано масштабність явищ, що перетворили колись локальні екологічні проблеми в екологічну кризу, яка охопила всю планету та викликала стурбованість людства станом навколишнього середовища. Це призвело до появи у суспільстві нової потреби в екологічних товарах та необхідності переходу до екологічного виробництва товарів. В статті проаналізовано результати дослідження щодо процедури сегментації споживачів за психографічним чинником та визначено основні групи споживачів екологічних товарів. Проаналізовано причини та фактори виникнення екологічного маркетингу. Розглянуто та систематизовано стратегії екологічного маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23028
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТТЯ.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.