Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23028
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorАстахова І. Е.-
dc.contributor.authorГригорова А. О.-
dc.date.accessioned2020-06-05T11:49:16Z-
dc.date.available2020-06-05T11:49:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАстахова І. Е. Особливості стратегій та заходів екомаркетингу / І. Е. Астахова, А. О. Григорова // Інфраструктура ринку. – 2020. – № 40. – С. 121-124. URL: http // www.market-infr.od.ua/uk/40-2020ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/23028-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано масштабність явищ, що перетворили колись локальні екологічні проблеми в екологічну кризу, яка охопила всю планету та викликала стурбованість людства станом навколишнього середовища. Це призвело до появи у суспільстві нової потреби в екологічних товарах та необхідності переходу до екологічного виробництва товарів. В статті проаналізовано результати дослідження щодо процедури сегментації споживачів за психографічним чинником та визначено основні групи споживачів екологічних товарів. Проаналізовано причини та фактори виникнення екологічного маркетингу. Розглянуто та систематизовано стратегії екологічного маркетингу.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectекологіяru_RU
dc.subjectнавколишнє середовищеru_RU
dc.subjectспоживачіru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.titleОсобливості стратегій та заходів екомаркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
СТАТТЯ.pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.