Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952
Назва: Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу
Автори: Ларіна К. В.
Теми: комунікації
мотиви та завдання присутності в соціальних мережах
рейтинг соціальних мереж
соціальні мережі
Фейсбук
Інстаграм
маркетинг в соціальних мережах
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ларіна К. В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу / К. В. Ларіна // Сучасні проблеми управління підприємства: теорія та практика – матеріали міжнар. науково-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р. - Харків–Торунь. – Х: ФОП Панов А.М., 2020. – С. 142-144.
Короткий огляд (реферат): Розкрито значущість та переваги соціальних мереж в контексті просування бізнесу. Розглянуто завдання присутності компаній в соціальних мережах. Наведено результати досліджень поведінки користувачів та їх мотиви присутності в соціальних мережах. Представлено рейтинг популярності різних соціальних мереж в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.