Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952
Title: Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу
Authors: Ларіна К. В.
Keywords: комунікації
мотиви та завдання присутності в соціальних мережах
рейтинг соціальних мереж
соціальні мережі
Фейсбук
Інстаграм
маркетинг в соціальних мережах
Issue Date: 2020
Citation: Ларіна К. В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесу / К. В. Ларіна // Сучасні проблеми управління підприємства: теорія та практика – матеріали міжнар. науково-практ. конф., 3-4 бер. 2020 р. - Харків–Торунь. – Х: ФОП Панов А.М., 2020. – С. 142-144.
Abstract: Розкрито значущість та переваги соціальних мереж в контексті просування бізнесу. Розглянуто завдання присутності компаній в соціальних мережах. Наведено результати досліджень поведінки користувачів та їх мотиви присутності в соціальних мережах. Представлено рейтинг популярності різних соціальних мереж в Україні.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22952
Appears in Collections:Статті (МЛІ)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.