Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22951
Назва: Особливості формування маркетингової стратегії підприємства
Автори: Велика О. Ю.
Теми: маркетингова стратегія
матриця Мак-Кінзі
SWOT-аналіз
рекламна кампанія
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Велика О. Ю. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства / О. Ю. Велика // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 3-4 берб 2020 р. - Харків–Торунь. – Х.: ФОП Панов А.М., 2020. – С. 99-101.
Короткий огляд (реферат): Відокремлені різні підходи, на основі яких запропоновано визначення маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто особливості маркетингової стратегії для конкретного підприємства. Наведено результати аналізу стратегічних позицій підприємства за допомогою матриці Мак-Кінзі, SWOT-аналізу, сегментування покупців. Запропоновано основні рекламні заходи по виходу на новий ринок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22951
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Велика_1_20.pdf540,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.