Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22951
Title: Особливості формування маркетингової стратегії підприємства
Authors: Велика О. Ю.
Keywords: маркетингова стратегія
матриця Мак-Кінзі
SWOT-аналіз
рекламна кампанія
Issue Date: 2020
Citation: Велика О. Ю. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства / О. Ю. Велика // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика : матеріали міжнар. науково-практ. конф., 3-4 берб 2020 р. - Харків–Торунь. – Х.: ФОП Панов А.М., 2020. – С. 99-101.
Abstract: Відокремлені різні підходи, на основі яких запропоновано визначення маркетингової стратегії підприємства. Розглянуто особливості маркетингової стратегії для конкретного підприємства. Наведено результати аналізу стратегічних позицій підприємства за допомогою матриці Мак-Кінзі, SWOT-аналізу, сегментування покупців. Запропоновано основні рекламні заходи по виходу на новий ринок.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22951
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Велика_1_20.pdf540,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.