Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22656
Title: Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах
Authors: Проскурніна Н. В.
Keywords: маркетинг
інновації
збут
торгівля
соціальні мережі
Issue Date: 2019
Publisher: ХДУХТ
Citation: Проскурніна Н. В. Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Фінансові механізми сталого розвитку України : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовт. 2019 р. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 229–231.
Abstract: На сучасному етапі цифровізації економіки та економічної діяльності підприємств все більше практиків звертаються до проблем використання маркетингу у соціальних мережах, пропонують свої варіанти вирішення поставлених завдань збільшення конверсії, лідогенерації та отримання прибутку. Проте у наукових колах ця сфера використання маркетингу досліджено недостатньо, вона потребує наукового узагальнення та поглиблення. Операторам роздрібного ринку вкрай важливо бути присутнім в соціальних мережах. Підприємства можуть відслідковувати потреби клієнтів і читати їх думки.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22656
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Проскурнина.pdf674,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.