Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22656
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПроскурніна Н. В.-
dc.date.accessioned2020-02-12T09:41:08Z-
dc.date.available2020-02-12T09:41:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПроскурніна Н. В. Побудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережах / Н. В. Проскурніна // Фінансові механізми сталого розвитку України : матер. ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовт. 2019 р. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 229–231.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22656-
dc.description.abstractНа сучасному етапі цифровізації економіки та економічної діяльності підприємств все більше практиків звертаються до проблем використання маркетингу у соціальних мережах, пропонують свої варіанти вирішення поставлених завдань збільшення конверсії, лідогенерації та отримання прибутку. Проте у наукових колах ця сфера використання маркетингу досліджено недостатньо, вона потребує наукового узагальнення та поглиблення. Операторам роздрібного ринку вкрай важливо бути присутнім в соціальних мережах. Підприємства можуть відслідковувати потреби клієнтів і читати їх думки.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.publisherХДУХТru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectінноваціїru_RU
dc.subjectзбутru_RU
dc.subjectторгівляru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.titleПобудова партнерських відносин підприємств торгівлі у соціальних мережахru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Проскурнина.pdf674,82 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.