Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22650
Назва: Use of client-oriented marketing in the banking sector
Автори: Ptashchenko O. V.
Теми: marketing
banking marketing
marketing in the banking sector
client-oriented marketing
client-oriented approach
Дата публікації: 2019
Видавництво: СУНУ
Бібліографічний опис: Ptashchenko O. V. Use of client-oriented marketing in the banking sector / O. V. Ptashchenko // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля : наук. журнал. – Сєверодонецьк : СУНУ, 2019. - Вип. 4 (252). – С. 7-10.
Короткий огляд (реферат): The article considers the main elements of customer-oriented marketing in the modern banking system. In modern conditions, the development of banking business is inextricably linked with the automation, the introduction of advanced technical means and advanced banking technologies to promote the market of banking products and services, as well as the search for tools that enhance the attractiveness of banking services, which is facilitated by innovations. The marketing approach assumes the primary orientation of the bank not to your product, but to the real needs of the clientele. Therefore, it is necessary to thoroughly study the market, analyze the changing tastes and preferences of consumers of banking services. A bank employee becomes a seller of financial products. In the process of communicating with each client, he is called to determine the specific forms of financial service in which the client needs, explain to him the necessity and utility of each transaction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22650
Розташовується у зібраннях:Статті (ОБК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Птащенко_О.В._англ_яз.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.