Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22650
Название: Use of client-oriented marketing in the banking sector
Авторы: Ptashchenko O. V.
Ключевые слова: marketing
banking marketing
marketing in the banking sector
client-oriented marketing
client-oriented approach
Дата публикации: 2019
Издательство: СУНУ
Библиографическое описание: Ptashchenko O. V. Use of client-oriented marketing in the banking sector / O. V. Ptashchenko // Вісник Східноукраїнського нац. ун-ту ім. В. Даля : наук. журнал. – Сєверодонецьк : СУНУ, 2019. - Вип. 4 (252). – С. 7-10.
Краткий осмотр (реферат): The article considers the main elements of customer-oriented marketing in the modern banking system. In modern conditions, the development of banking business is inextricably linked with the automation, the introduction of advanced technical means and advanced banking technologies to promote the market of banking products and services, as well as the search for tools that enhance the attractiveness of banking services, which is facilitated by innovations. The marketing approach assumes the primary orientation of the bank not to your product, but to the real needs of the clientele. Therefore, it is necessary to thoroughly study the market, analyze the changing tastes and preferences of consumers of banking services. A bank employee becomes a seller of financial products. In the process of communicating with each client, he is called to determine the specific forms of financial service in which the client needs, explain to him the necessity and utility of each transaction.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22650
Располагается в коллекциях:Статті (ОБК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Птащенко_О.В._англ_яз.pdf1,04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.