Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632
Назва: Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках
Автори: Величко К. Ю.
Фурса М. В.
Теми: маркетингові комунікації
збутова стратегія
управління збутом
комплекс маркетингових комунікацій
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Величко К. Ю. Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках / К. Ю. Величко, М. В. Фурса // Фінансові механізми сталого розвитку України : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовт. 2019 р. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 202–205.
Короткий огляд (реферат): Зазначається, що сучасна система управління збутом і розподілом базується на маркетингових дослідженнях та маркетингових комунікацій, що є основою всіх маркетингових дій. Найбільш поширеними шляхами збутової політики підприємства на практиці виступають: реалізація ефективного комплексу маркетингових комунікацій, удосконалення структури управління цим процесом та логічно побудована схема просування продукції підприємства. Авторами визначено, що без дієвої побудови маркетингових комунікаційних процесів неможлива успішна діяльність підприємства на зовнішньому конкурентному ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Величко К.Ю., Фурса М.В..pdf884,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.