Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632
Title: Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках
Authors: Величко К. Ю.
Фурса М. В.
Keywords: маркетингові комунікації
збутова стратегія
управління збутом
комплекс маркетингових комунікацій
Issue Date: 2019
Publisher: ХДУХТ
Citation: Величко К. Ю. Інтеграція маркетингових комунікацій у збутову стратегію підприємства на зовнішніх ринках / К. Ю. Величко, М. В. Фурса // Фінансові механізми сталого розвитку України : ІІ міжнар. наук.-практ. конф., 18 жовт. 2019 р. – Х. : ХДУХТ, 2019. – С. 202–205.
Abstract: Зазначається, що сучасна система управління збутом і розподілом базується на маркетингових дослідженнях та маркетингових комунікацій, що є основою всіх маркетингових дій. Найбільш поширеними шляхами збутової політики підприємства на практиці виступають: реалізація ефективного комплексу маркетингових комунікацій, удосконалення структури управління цим процесом та логічно побудована схема просування продукції підприємства. Авторами визначено, що без дієвої побудови маркетингових комунікаційних процесів неможлива успішна діяльність підприємства на зовнішньому конкурентному ринку.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22632
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Величко К.Ю., Фурса М.В..pdf884,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.