Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584
Назва: Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
Автори: Астахова І. Е.
Земляк Р. А.
Теми: маркетингові дослідження
зовнішньоекономічна діяльність
товарні стратегії
конкурентоспроможність
Дата публікації: 2019
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Астахова І. Е. Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства / І. Е. Астахова, Р. А. Земляк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 281–284.
Короткий огляд (реферат): Дослідження пояснюється об’єктивною необхідністю підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняного товаровиробника на світових ринках, визначення базових товарних стратегій національних експортерів, розробки маркетингового інструментарію, котрі формуються на основі маркетингових дослідженнях та спрямовані на формування нової ринкової поведінки підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Метоюдослідження є розробка практичних рекомендацій з підвищення рівня економічного потенціалу підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Земляк.pdf278,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.