Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584
Title: Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства
Authors: Астахова І. Е.
Земляк Р. А.
Keywords: маркетингові дослідження
зовнішньоекономічна діяльність
товарні стратегії
конкурентоспроможність
Issue Date: 2019
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Астахова І. Е. Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства / І. Е. Астахова, Р. А. Земляк // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 14 листоп. 2019 р., Харків. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019. – С. 281–284.
Abstract: Дослідження пояснюється об’єктивною необхідністю підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняного товаровиробника на світових ринках, визначення базових товарних стратегій національних експортерів, розробки маркетингового інструментарію, котрі формуються на основі маркетингових дослідженнях та спрямовані на формування нової ринкової поведінки підприємства у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Метоюдослідження є розробка практичних рекомендацій з підвищення рівня економічного потенціалу підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/22584
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Земляк.pdf278,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.