Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21367
Назва: The path to success in EIT in mathematics: individual aspects and questions
Інші назви: Путь к успеху в ВНО по математике: некоторые аспекты и вопросы
Шлях до успіху у ЗНО із математики: окремі аспекти та питання.
Автори: Zheleznyakova E. Y.
Silichova T. V.
Железнякова Э. Ю.
Силичева Т. В.
Железнякова Е. Ю.
Сілічова Т. В.
Теми: task
knowledge
EIT
exam
mathematics
educational process
level of mathematical education
assessment system
задание
знание
ВНО
экзамен
математика
учебный процесс
уровень математического образования
система оценивания
завдання
знання
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Zheleznyakova E. The path to success in EIT in mathematics: individual aspects and questions / E. Zheleznyakova, T. Silichova // Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies: scientific. magazine / - Sumy: Publisher in Sumy A.S. Makarenko Pedagogical University, 2019. –№1(85). - P.234–244.
Короткий огляд (реферат): The analysis of the existing disadvantages in the process of preparing and passing exams of external independent assessment in mathematics among domestic schoolchildren and applicants has been carried out. The main problems that occur in the process of training and preparing for exams of this type were identified. The possible directions of modernization of the educational process were outlined which, if followed, can cause a significant improvement in the level of mathematical knowledge and, as a consequence, an improvement in the results of mathematics examinations among schoolchildren and applicants. The necessity of using both “old” and “new” teaching methods, their constant adjustment and improvement were emphasized. The experience of mathematical education among other countries is given and analyzed. According to the study, it was stated that, in general, properly organized school preparation in mathematics is a prerequisite for passing exams. Проведен анализ существующих недостатков в процессе подготовки и сдачи экзаменов внешнего независимого оценивания по математике среди отечественных школьников и абитуриентов. Определены основные про-блемы, которые имеют место в процессе обучения и подготовке к экзаменам такого типа. Очерчены возможные направления модернизации учебного процесса при условии выполнения которых, может происходить существенное улучшение уровня математических знаний и, как следствие, улучшение результатов экзаменов по математике среди школьников и абитуриентов. Подчеркнута необходимость использования как «старых» так и «новых» методов обучения, их постоянной корректировки и усовершенствования. Приведен и проанализирован опыт математического образования среди других стран. Согласно проведенному исследованию сделан вывод, что в целом верным образом организованная школьная подготовка по математике является условием успешной сдачи экзаменов. Проведено аналіз існуючих недоліків щодо підготовки та складання іспитів зовнішнього незалежного оцінювання із математики серед вітчизняних школярів та абітурієнтів. Визначено основну низку проблем, які мають місце у процесі навчання та підготовки до випробувань подобного типу. Окреслені можливі напрями модернізації навчального процесу за умовою виконання яких може відбуватися суттєве зростання математичних знань, і, як наслідок, «покращення» результатів математичних іспитів серед школярів та абітурієнтів. Звернено увагу на необхідність застосування як «старих» так і «нових» методів навчання, їх постійне корегування та удосконалення. Є наведеним та проаналізованим досвід математичної освіти серед інших країн. Згідно проведеному дослідженню зроблено висновок, що правильна організація підготовки учнів із математики є запорукою успішного скла-дання екзаменів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/21367
Розташовується у зібраннях:Статті (ВМЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7 статья Sil- Zhel_ оконч. 2019 сумы.pdf354,84 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.