Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20960
Title: Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Other Titles: Социально-ответственный маркетинг: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Socially responsible marketing: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Authors: Гронь О. В.
Гронь А. В.
Gron O. V.
Keywords: компетентності
соціально-відповідальний маркетинг
соціально-відповідальний бізнес
комплекс маркетингу
ефективність реклами
соціальний маркетинг
маркетингові дослідження
компетентности
социально-ответственный маркетинг
социально-ответственный бизнес
комплекс маркетинга
эффективность рекламы
социальный маркетинг
маркетинговые исследования
competencies
socially responsible marketing
socially responsible business
marketing mix
advertising effectiveness
social marketing
marketing research
Issue Date: 2018
Citation: Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. О. В. Гронь. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 10 с.
Abstract: Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of all the specialties of the second (master) level.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20960
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РПНД Соціально-відповідальний маркетинг.pdf409,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.