Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20960
Назва: Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня
Інші назви: Социально-ответственный маркетинг: рабочая программа для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня
Socially responsible marketing: a work program for students of all the specialties of the second (master) level
Автори: Гронь О. В.
Гронь А. В.
Gron O. V.
Теми: компетентності
соціально-відповідальний маркетинг
соціально-відповідальний бізнес
комплекс маркетингу
ефективність реклами
соціальний маркетинг
маркетингові дослідження
компетентности
социально-ответственный маркетинг
социально-ответственный бизнес
комплекс маркетинга
эффективность рекламы
социальный маркетинг
маркетинговые исследования
competencies
socially responsible marketing
socially responsible business
marketing mix
advertising effectiveness
social marketing
marketing research
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Соціально-відповідальний маркетинг: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня [Електронне видання] / уклад. О. В. Гронь. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2018. – 10 с.
Короткий огляд (реферат): Визначено мету і зв’язок дисципліни з іншими науками. Наведено компетентності, якими оволодівають студенти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план навчальної дисципліни, її зміст за модулями і темами, а також порядок та критерії оцінювання знань студентів. Рекомендовано для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівня. Определены цели и связь дисциплины с другими науками. Приведены компетентности, которыми овладевают студенты в процессе изучения дисциплины. Представлен тематический план учебной дисциплины, ее содержание по модулям и темам, а также порядок и критерии оценивания знаний студентов. Рекомендовано для студентов всех специальностей второго (магистерского) уровня. The purpose and connection of discipline with other sciences are determined. The competence, which students master in the process of studying the discipline, is indicated. The thematic plan of the academic discipline, its content according to modules and topics, as well as the order and criteria for assessing students' knowledge are presented. The work program is recommended for students of all the specialties of the second (master) level.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20960
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (М)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПНД Соціально-відповідальний маркетинг.pdf409,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.