Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20793
Назва: Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносин
Інші назви: Инновации в экономическом образовании – от традиционного маркетинга-микс до маркетинга взаимоотношений
Innovations in economic education – from traditional marketing-mix to marketing of relationship
Автори: Мартиненко М. В.
Мартыненко М. В.
Martynenko M. V.
Теми: маркетинг взаємовідносин
інновації
освіта
маркетинг взаимоотношений
инновации
образование
marketing of relationship
innovations
education
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Мартиненко М. В. Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносин / М. В. Мартиненко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики, 15-16 лист. 2018 р. : тези допов. – Х.: ФОП Лібуркіна Л. М., 2018. – С. 196–199.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості маркетингу взаємовідносин у освітній сфері, проаналізовано інновації у сфері економічної освіти. В работе рассмотрены особенности маркетинга взаимоотношений в образовательной сфере, проанализированы инновации в сфере экономического образования. The peculiarities of marketing of relationship are considered in the work, innovations in economic education are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20793
Розташовується у зібраннях:Статті (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf184,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.