Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20793
Title: Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносин
Other Titles: Инновации в экономическом образовании – от традиционного маркетинга-микс до маркетинга взаимоотношений
Innovations in economic education – from traditional marketing-mix to marketing of relationship
Authors: Мартиненко М. В.
Мартыненко М. В.
Martynenko M. V.
Keywords: маркетинг взаємовідносин
інновації
освіта
маркетинг взаимоотношений
инновации
образование
marketing of relationship
innovations
education
Issue Date: 2018
Citation: Мартиненко М. В. Інновації в економічній освіті – від традиційного маркетинг-міксу до маркетингу взаємовідносин / М. В. Мартиненко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики, 15-16 лист. 2018 р. : тези допов. – Х.: ФОП Лібуркіна Л. М., 2018. – С. 196–199.
Abstract: У роботі розглянуто особливості маркетингу взаємовідносин у освітній сфері, проаналізовано інновації у сфері економічної освіти. В работе рассмотрены особенности маркетинга взаимоотношений в образовательной сфере, проанализированы инновации в сфере экономического образования. The peculiarities of marketing of relationship are considered in the work, innovations in economic education are analyzed.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20793
Appears in Collections:Статті (МЛІ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf184,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.