Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20758
Назва: Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия
Інші назви: Формування системи показників оцінки маркетингових комунікацій підприємства
Indicators system formation for assessing marketing communications of an enterprise
Автори: Полякова Я. А.
Полякова Я. О.
Polyakova Y. O.
Теми: маркетинговые коммуникации
эластичность спроса
цена
реклама
микроэкономический анализ
коммуникативная деятельность
мікроекономічний аналіз
комунікативна діяльність
маркетингові комунікації
еластичність попиту
ціна
marketing communications
elasticity of demand
price
advertising
microeconomic analysis
communication activities
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Полякова Я. А. Формирование системы показателей оценки маркетинговых коммуникаций предприятия / Я. А. Полякова // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. – 2012. - №1(17) – С. 86-94.
Короткий огляд (реферат): В статье представлены рекомендации по анализу показателей маркетинговой деятельности предприятия. Для экономического анализа предложено определять коэффициенты прямой эластичности спроса по цене в дорекламный и послерекламный периоды. Установлено, что использование комплекса маркетинговых коммуникаций незначительно замедляет падение спроса. Максимизация прибыли предприятия достигается за счет комплексного сочетания эффектов использования маркетинговых коммуникаций и ценовых приемов конкурентной борьбы. У статті представлені рекомендації з аналізу показників маркетингової діяльності підприємства. Для економічного аналізу запропоновано визначати коефіцієнти прямої еластичності попиту за ціною в дорекламний та післярекламний періоди. Установлено, що використання комплексу маркетингових комунікацій незначно сповільнює падіння попиту. Максимізація прибутку підприємства досягається за рахунок комплексної комбінації ефектів використання маркетингових комунікацій і цінових заходів конкурентної боротьби. The article presents recommendations for enterprise’s indicators of marketing activities analysis. For economic analysis, it is proposed to determine the coefficients of direct elasticity of demand at a price during the pre-advertising and post-advertising periods. It has been established that marketing communications complex using slows down the drop in demand slightly. Enterprise’s profit maximizing is achieved through a complex combination of marketing communications using effects and price methods of competitive struggle.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/20758
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.