Поиск


Текущие фильтры:


Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 10.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2020Соціальні мережі як ефективний інструмент просування сучасного бізнесуЛаріна К. В.
2020Маркетинг у соціальних мережах : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2021Перспективи розвитку event ринку в умовах пандеміїЛаріна К. В.
2021Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандеміїЛаріна К. В.; Баталічева Н. О.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.
2022Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в УкраїніЛаріна К. В.; Чернишова А. А.
2022Особливості використання соціальних медіа в умовах війни в УкраїніЛаріна К. В.
2023Маркетинг у соціальних мережах: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Глобальні тренди digital-маркетингуЛаріна К. В.; Ткаченко Т. А.
2023Трансформація моделі комплексу маркетингу в умовах цифрової економікиЛаріна К. В.; Троценко К. Ю.