Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576
Название: Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні
Авторы: Ларіна К. В.
Чернишова А. А.
Ключевые слова: бренд-активізм
бренд-комунікації
соціальна відповідальність бізнесу
фактори лояльності
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Ларіна К.В. Бренд-активізм: фактори вибору брендів споживачами під час війни в Україні / К. В. Ларіна, А. А. Чернишова // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 383-386.
Краткий осмотр (реферат): Розкрито сутність бренд-активізму як складової соціальної відповідальності бізнесу. Відзначено зміни, які відбулись в комунікаціях брендів під час війни. Описані фактори, які впливають на лояльність і вибір брендів українськими споживачами в умовах російської агресії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28576
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ларiна,_Чернишова_тези_репозиторiй.pdf315,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.