Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19726
Title: Factors influencing consumer behaviour in retail
Other Titles: Чинники, що впливають на поведінку споживачів у роздрібній торгівлі
Факторы, влияющие на поведение потребителей в розничной торговле
Authors: Omarov E. Sh.
Омаров Е. Ш.
Омаров Э. Ш.
Keywords: retail
consumer behaviour
consumer needs
роздрібна торгівля
поведінка споживачів
потреби споживачів
розничная торговля
поведение потребителей
потребности потребителей
Issue Date: 2018
Citation: Omarov E. Factors influencing consumer behaviour in retail / E. Omarov // Сучасні проблеми управління підприємствами: теорія та практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 29-30 березня 2018 р. — Х.: Вид-во «НТМТ», 2018. — С. 32–34.
Abstract: Paper deals with the problems of studying the behaviour of consumers on the market and covers the main factors influencing consumer behaviour in retail trade taking into account the analysis of basic needs. In addition, present paper highlights some consumer groups and studies their characteristics. Робота присвячена проблемам вивчення поведінки споживачів на ринку та охоплює основні чинники, що впливають на поведінку споживачів у роздрібній торгівлі з урахуванням аналізу основних потреб. Крім того, у тезах висвітлюються деякі групи споживачів та вивчаються їх характеристики. Работа посвящена проблемам изучения поведения потребителей на рынке и охватывает основные факторы, влияющие на поведение потребителей в розничной торговле с учетом анализа основных потребностей. Кроме того, в тезисах освещаются некоторые группы потребителей и изучаются их характеристики.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19726
Appears in Collections:Статті (МБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Omarov.pdf279,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.