Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19606
Title: Реклама як ефективний інструмент маркетингу
Authors: Панченко Т. І.
Keywords: реклама
інструменти реклами
маркетинг
інформація
Issue Date: 2018
Citation: Панченко Т. І. Реклама як ефективний інструмент маркетингу / Т. І. Панченко // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. докторантів, молодих учених та студентів, м. Харків, 27 квітня 2018 р. – Х.: Вид-во «Лідер», 2018. – С. 290–293.
Abstract: У статті проведено аналіз переваг та недоліків методів реклами з метою дослідження її, як ефективного інструменту маркетингу. Визначено місце кожного з методів реклами.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/19606
Appears in Collections:Статті студентів (ЕПОБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Панченко_290.pdf381,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.